Zomer workshop n’goni bouwen.

In de allerleukste werkplaats je kamale n’goni bouwen? Ja dat gaan we doen. Onder begeleiding van Eef Bresser en mij bouw je in 2 a 3 dagen je eigen instrument. De materialen zijn super fijn, puur natuur. We werken met kalebassen, dat zijn een soort van grote pompoenen uit Afrika en met West Afrikaans Bamboe. De n’goni die je gaat maken is erg goed en mooi. De klank is helder en warm.

Je bent intensief bezig met zagen, schuren, vijlen, boren etc. Samenwerken en ook plezier maken. Het proces is geweldig. Van losse materialen ontstaat er een prachtig instrument.

Spreekt dit jou aan? Neem dan contact met ons op. Maximaal aantal deelnemers is 4.

Wij hebben er zin in.

E&M

ps: Het bedrag is inclusief materialen, 2x een eenvoudige lunch en koffie en thee.

07 - 08 aug 2021
Verlopen!