Roffa Foli vs Thomas Guei.

Roffa betekent Rotterdam in straattaal. Foli is muziek of spel in het Malinke, de taal en cultuur van het gebied waar de djembé vandaan komt.
West-Afrikaanse muziek met een Rotterdams accent: dat is Roffa Foli. Nederlandse en Afrikaanse muzikanten brengen intense Afrikaanse swing op traditionele trommels en traditionele Afrikaanse meldodie instrumenten.
Voor dit optreden komt Roffa Foli samen met Thomas Guei uit Ivoorkust, een ongelooflijk virtuose en innemende speler van internationale allure. De toevoeging van de aanwezigheid van de dansgroep van Serge Baoue en trompetist, vocalist Tagus Traore maakt de ervaring compleet.
Start de Kerstvakantie met deze swingende avond in jazzcafé Dizzy met Roffa Foli & Friends.
Entree: €5,-

Line-up: